10 Nisan 2012 Salı

Olmak İstediğim Yer

Hava bugün yağmurlu ve ben fena halde hastayım. Özel sektörde hasta olmak yasak olduğundan bu halde bile çalışıyorum, tabi verim alamıyorum kendimden o ayrı...Bari dedim masa başında kaytarma eylemindeyim (ki bu satırları yazarken bile müşterilerle ilgileniyorum). Aylardır yazamadığım bloğumla bir ilgileneyim dedim. Hayatın yoğun telaşında bazen dinlenmek için güzel fotoğraflara bakıyorum ve arşivime aldığım fotoğraflardan birini burada paylaşmak istedim. İşte ben şimdi tam da şu anda burada olmak istiyorum...Saat 16:57'yi gösterirken böyle bir yerde bu manzaraya karşı çayımı içmek isterdim :)

1 yorum:

  1. olmak istediğin yer "alice harikalar diyarı"ndan fırlamış bir mekana benziyor ama evet şuan sana iyi gelecek olduğuna eminim:) hele o arka fondaki kremali mini pastaların hayali beni bile benden almışken emelcik nasıl dayanılır ki bu manzaraya ya da orada olmak yerine burada olmaya...

    YanıtlaSil